Кошик
2800 відгуків
promo_banner
PARFUM OUTLET — оригінальна парфумерія з Європи
+380 (63) 353-33-55
(основний)
+380 (63) 353-33-59
Viber

Селективні аромати - що це і в чому відмінності

Селективні аромати - що це і в чому відмінності

Здається, зовсім недавно, ми знали про духів тільки те, що кращі з них роблять у Франції, а сьогодні ведемо експертні бесіди на різні парфумерні теми. Що ж, часи змінюються, і це чудово, що в житті з'являється час для чогось «прекрасного». У цьому огляді хотілося б торкнутися теми селективної парфумерії, її природи, відмінностей від суміжних категорій. Почнемо за традицією з визначення. Отже, селективна парфумерія це вінець парфумерного мистецтва, що включає аромати, що характеризується складною формулою і обмеженим «тиражем». До недавнього часу купити «селектив» в Україні та інших країнах СНД було практично неможливо.

Селективні аромати також називають нішевими, як би виділяючи їх в окрему категорію.

Щоб остаточно зрозуміти і закріпити, що таке селективні аромати, приведемо основні ознаки:

  • Виробляються малою кількістю флаконів
  • Складна технологія виробництва, унікальна сировина
  • Більшість ароматів гендерно універсальні (унісекс), але розкриваються на чоловічий і жіночий шкірі по-різному
  • Ключові групи: фужерні, східні, пряні
  • «Нішу» не просувають по ТБ
  • Флакони самі по собі є твором мистецтва
  • Тривала стійкість: до 24-х годин на тілі, і понад 24-х на одязі
  • Переважно натуральні компоненти у складі

Тепер, коли ми остаточно розібралися в тому, що таке селективна парфумерія, перейдемо до порівнянні з найближчим конкурентом – люксовими ароматами.

Елітна і нішева парфумерія: особливості, відмінності

Аромати класу еліт або люкс – це популярні, розкручені бренди, які знають, люблять і купують у всьому світі. Kenzo, Chanel, Versace, D&G, Lacoste – ось яскраві представники парфумерної еліти. Про них знають всі, і навіть ті, хто не користується парфумами в принципі. А ось про нішеві продукти знають одиниці. Зазвичай це або знавці світу вишуканих ароматів, або цінителі унікальних композицій, яким недостатньо пахнути як всі.що таке селективна парфумерія

Перед переходом до основного порівнянні, проведемо «розігріваючий бій», відповімо, чим відрізняються селективні парфуми від звичайних, щоб продемонструвати так звану різницю на контрасті. Може здатися, що порівнювати mass market і «нішу» некоректно, але завдання цього міні-дослідження не складається у глум над дешевої слабопахнущей копією. Все значно глибше. Хочеться продемонструвати діапазон індустрії. Рішення в стилі mass market – від сили 3% ефірної основи, неабияк «приправленої» дешевими хімічними замінниками. «Селектив» - до 50% натуральних масел на класичній спиртової базі. Перші – не мають як такого розкриття, тому що вже через 30 хвилин перетворюються в бляклий відгомін спочатку не самого приємного аромату. Другі – розкриваються повільно і статечно, демонструючи всі грані композиції і підлаштовуючись під особливості метаболізму власника.

Розминка закінчилося, а отже, настав час відповісти на головне питання, чим відрізняється нішева парфумерія від люксової, і чи варто переплачувати 1,5-2 рази за «селектив»?

  1. Вихід нових елітних ароматів завжди подія у світі парфумерії. Його висвітлюються в пресі і профільних виданнях, всіляко піарять і прославляють. У нішевий сегменті все трохи інакше. Презентації нових композицій проходять у закритих приватних клубах, готелях або резиденціях арабських шейхів. На перше місце виходить не стільки комерційна складова, скільки прагнення продемонструвати вузькому колі друзів власні досягнення.
  2. Впізнаваність аромату. Експерт легко відрізнить Coco Mademoiselle від Chanel Coco, але навряд чи зможе ідентифікувати аромат, створений спеціально для магната чи монарха одного невеликого держави. Розробка нішевої парфумерії завжди творчий і вільний процес, позбавлений рамок актуальності і трендовість. У майстри повністю розв'язані руки, тому підсумкова композиція виходить занадто схожою на те, що пропонує світовий маркет. Бути володарем нішевого аромат, як володіти суперкаром, зібраним за індивідуальним замовленням – рівна ступінь ексклюзивності.
  3. «Елітка» має чітку приналежність до групи ароматів, селективні парфуми грають не за правилами. У них можуть домінувати відтінки шкіри або металеві ноти, часто неймовірно сміливі і відверті поєднання.

Якщо підвести підсумок сказаного, то на питання, чим відрізняється нішева парфумерія від люксової, є проста відповідь: нішеві парфуми – це платина, в той час як елітні аромати – золото.

Варто переплачувати за селективні аромати?

Ответ на этот вопрос мы оставили на финал обзора, так как он самый сложный и неоднозначный. Если вы относите себя к числу практичных и рационально мыслящих людей, скорее всего, предпочтете остановиться на люксе. Если же вы против компромиссов, а в сердце горит извечный огонь авантюризма, то именно нишевые ароматы придутся по душе.

Возможно, это прозвучит банально, но нишевая парфюмерия, как устрицы с лимонным соком – нравятся далеко не всем, но если понравятся, то уже навсегда.

Купить селективный парфюм стоит если:

  • есть жгучее желание перейти на новый уровень обонятельного удовольствия;
  • ви нестримний експериментатор, і все ще шукайте свій аромат;
  • люксові композиції не влаштовують стійкістю;
  • хочете зробити цінний подарунок, і точно переконані в тому, що він сподобається.

Здається, ми розібралися з усіма нюансами: дізналися, що означає нішевий аромат, чим він відрізняється від звичайних і люксових варіантів. Залишається поговорити про вартості, і тут нас чекає сюрприз...

Вартість нішевих ароматів

Логіка оповіді приводить нас до висновку, що всі продукти з цієї категорії коштують великих грошей, але це не зовсім так. Так, середній прайс вище, ніж у «елітки», проте серед селективних брендів спостерігається градація: одні продають свій продукт по 150 у.е. за флакон, інші за 250, а треті – за скромні 30 в.е. Вартість залежить від багатьох чинників, але головним чином від наявності у виробничому ланцюжку ручної праці. Приміром, парфуми Amouage роблять тільки вручну, а ті ж Montale, складаються також з натуральних інгредієнтів, випускають із застосуванням автоматизованих ліній, тому коштують вони майже в п'ять разів дешевше.

Не варто відмовляти собі в задоволенні спробувати унікальні парфуми, здатні змінювати запах кілька разів на добу!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner