Кошик
2126 відгуків
PARFUM OUTLET — оригінальна парфумерія з Європи
+380633533355
+380 (63) 353-33-55
(основний)
+380 (63) 353-33-59
Viber
+380 (44) 334-63-70
(якщо поганий зв'язок)
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Типи парфумерних продуктів та їх позначення

Типи парфумерних продуктів та їх позначення

Хочете розбиратися в парфумерії хоча б на рівні Basic? Для загального розвитку та свідомого споживання? Щоб розуміти, який жіночий парфюм пропонує консультант або і зовсім обходитися без його допомоги? Пропонуємо почати з основ - типів парфумерних продуктів і їх маркування. Поїхали!

Склад парфумерних продуктів

Основу будь-якого парфумерного продукту, будь то жіночі люксові духи і батьківський одеколон, становить єдина група компонентів: вода, етанол і парфумерна композиція. Різниця полягає в:

  • Складі парфумерної композиції. Це можуть бути олії, натуральні екстракти, витримки і синтетичні речовини. До речі, синтезовані компоненти використовуються в парфумерній справі всюди: як у мас-маркеті, так в люксі і ніші. Наприклад, дуже популярні мускус і дубовий мох в натуральному вигляді заборонені до застосування в парфумерії і повністю замінені дорогими синтетичними аналогами. Звичайно, в сегменті люкс і нішевих продуктах натуральних компонентів більше, ніж у бюджетних продуктах мас-маркету.

  • Концентрації компонентів у складі. Так, в якості розчинника застосовують спирт етиловий у концентрації від 80% до 96%. Концентрація ароматичних речовин також варіюється.

Другий пункт визначає тип парфумерного продукту. Кожен продукт має своє професійне назву і концентрацію основних компонентів, регламентовану критеріям IFRA (Міжнародною асоціацією з запашним речовин).

Розглянемо їх докладніше.

Extrait de Parfum

В наш час продукт частіше називають просто parfum. Отже, що таке parfum і в чому його особливість? Це - група парфумерної продукції, яку ми знаємо як духи.

Парфуми - не загальна назва для всіх запашних складів.

Це продукт, в якому ароматичні речовини, частіше - масла, представлені в концентрації від 15 до 40% і розчинені в чистому спирті (96%).

Завдяки такому насиченому складу, духи часто мають маслянисту текстуру, відрізняються більш вираженим ароматом і довше триматися на шкірі в порівнянні з іншими парфумерними продуктами. Туалетна та парфумована вода містять більше спирту, який, випаровуючись, поширює запах. Extrait de Parfum - це найцінніша форма аромату. Історично склалося так, що при його виробництві використовуються найкращу сировину, тому справжній parfum сьогодні випускають, в основному, тільки провідні будинки мод і історичні парфумерні будинки світу.

Щоб краще відповісти на питання, що таке парфуми, наведемо кілька фактів:

  • екстра-версії ароматів з групи Extrait de Parfum випускаються найчастіше обмеженим тиражем, і їх непросто знайти;

  • багато видань негласно вважаються колекційними. Випускаються в самих розкішних і дорогих флаконах.

Хороші Extrait de Parfum тримаються декілька днів навіть на шкірі.

Eau de Cologne (EDC)

Якщо ви звертали увагу на умовне позначення на флаконі з одеколоном і не розуміли, що таке EDC - це його професійна назва - Eau de Cologne.

Продукт був представлений споживачам в кінці XIX століття, разом з винаходом синтетичного мускусу.

Відсоток арома-речовин в одеколоні не перевищує 3-5, а спирту – 70-80. Одеколон використовується, як денний парфум, але має особливий аромат з більш вираженими і яскравими верхніми нотами, ніж туалетна або парфумована вода. Більшість одеколонів - це чоловічі аромати, однак все частіше, особливо на тлі популярності концепції унісекс-парфумерії, форму Cologne приймають традиційно жіночі продукти.

Eau de Parfum (EDP)

Eau De Parfum Chanel 5

Прийшла черга розглянути Eau de Parfum - що це і в чому його особливість. Це - парфумована вода.

Вона придбала широкий попит у вісімдесяті. Перший продукт в такій концентрації створив парфумер Жак Польже для Chanel. Сьогодні це - сама широка, популярна і затребувана група парфумованих продуктів на світовому ринку.

Отже, що значить парфумерна вода EDP: група Eau de Parfum характеризується відносно високою концентрацією ароматичних компонентів – від 10 до 20%. Це досить стійкі аромати, які підійдуть як для денного, так і для вечірнього виходу.

Eau de Toilette (EDT)

Eau de Toilette YSL opium

Ну і останнє - що значить EDT в парфумерії і який це продукт.

Туалетна вода була розроблена більш як бюджетна альтернатива духам, до якої може "дотягнутися" більш широкий клас споживачів. Собівартість продукту була знижена за рахунок зменшення концентрації ароматичних компонентів. У туалетній воді - це від 5 до 15%. Концентрація етанолу - 80-90%.

Не дивно, що популярність туалетної води була величезною. Елітні парфумерні будинки почали випускати її великим тиражем у флаконах різного обсягу.

Такої популярності посприяла, також, функціональність флакона. Якщо парфуми доводилося дбайливо наносити краплі на зап'ясті, то новий флакон з розпилювачем дозволив душитися вдосталь буквально на ходу.

Якщо ви цікавитеся, що таке EDT, значить, ви на шляху до придбання легкого денного аромату.

Інша маркування

З типами парфумерних продуктів ми розібралися.

Есть также и другие продукты с другой маркировкой. Например, Eau de Sport - освежающая вода с низкой концентрацией спирта и ароматического состава. Tester, что значит, что флакон предназначен для примерки аромата в торговом зале, а не для продажи. SET или COF пишется на продуктах их акционных линий, состоящих из нескольких продуктов (гель для душа+парфюмированная вода, к примеру), и многое другое.

Но главное - знать, что такое EDP, EDT и т.д., чтобы понимать, какую стойкость и силу аромата вы получите.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner